Субота, 23.11.2024, 04:52
ЧОРНОМОРСЬКЕ ГАЙДАМАЦЬКЕ З`ЄДНАННЯ
Українець!
Оздоровлюйся!
Роби те, що любиш!
Тримайся за своїх!
Главная страница



| RSS
Меню сайта

Наш опрос
Начало » 2009 » Березень » 6 » Заклик Української Громади!
Заклик Української Громади!

     Українська Громада звертається до рекламодавців та рекламних агентств з проханням утриматися від використання слова «криза» в рекламі.

     Також Українська Громада звертається до Національної експертної комісії України з питань захисту суспільної моралі з проханням рекомендувати виробникам та замовникам рекламної продукції утриматись від використання слова «криза» у рекламі.

     Українська Громада переконана, що спекулювання словом «криза» призводить до додаткової психологічної напруги населення, яке й так страждає від економічних негараздів у державі.

«Українці як ніколи сьогодні потребують психологічної впевненості в завтрашньому дні, й обіцянки щодо антикризових цін та акцій лише посилюють психологічне пригнічення від кризи», - наголошує Голова Української Громади Ігор Шевченко.

   За його словами, замовники та виготовлювачі реклами використовують тему кризи «виключно для емоційного впливу на людей, які й так засмучені звільненнями, невиплаченими кредитами, курсами гривні тощо. Тому будувати рекламну кампанію на тимчасових фінансових негараздах є шкідливим для психологічного стану українців».

    Українська Громада переконана, що рекламні компанії та їхні клієнти, демонструючи соціально відповідальні принципи ведення бізнесу, відмовляться від зловтішань на тему кризи й направлять свої зусилля у більш позитивне русло.

Просмотров: 913 | Добавил: gaidamaky | Рейтинг: 5.0 |
Всего комментариев: 0
Форма входа
Календарь новостей
«  Березень 2009  »
ПнВтСрЧтПтСбНд
      1
2345678
9101112131415
16171819202122
23242526272829
3031
Поиск по новостям
Друзья сайта
 


Український рейтинг TOP.TOPUA.NET
 Погода в Україні
Статистика
Copyright MyCorp © 2006 Створити безкоштовний сайт на uCoz