Українська Громада звертається до рекламодавців та рекламних агентств з проханням утриматися від використання слова «криза» в рекламі.
Також Українська Громада звертається до Національної експертної комісії України з питань захисту суспільної моралі з проханням рекомендувати виробникам та замовникам рекламної продукції утриматись від використання слова «криза» у рекламі.
Українська Громада переконана, що спекулювання словом «криза» призводить до додаткової психологічної напруги населення, яке й так страждає від економічних негараздів у державі.
«Українці як ніколи сьогодні потребують психологічної впевненості в завтрашньому дні, й обіцянки щодо антикризових цін та акцій лише посилюють психологічне пригнічення від кризи», - наголошує Голова Української Громади Ігор Шевченко.
За його словами, замовники та виготовлювачі реклами використовують тему кризи «виключно для емоційного впливу на людей, які й так засмучені звільненнями, невиплаченими кредитами, курсами гривні тощо. Тому будувати рекламну кампанію на тимчасових фінансових негараздах є шкідливим для психологічного стану українців».
Українська Громада переконана, що рекламні компанії та їхні клієнти, демонструючи соціально відповідальні принципи ведення бізнесу, відмовляться від зловтішань на тему кризи й направлять свої зусилля у більш позитивне русло. |